Częste pytania (FAQ)
Jeżeli mają Państwo więcej pytań, prosimy skontaktować się z nami poprzez nasze formularze kontaktowe, które znajdą Państwo pod mojalampa.pl/kontakt
Zamówienie
- -Jak wysokie są koszty przesyłki?
- Tabelę z kosztami przesyłki znajdą Państwo tutaj.
- -W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
- Sposoby płatności w naszym sklepie internetowym znajdą Państwo tutaj.
- -Mogę zmienić moje zamówienie?
- Jeżeli złożyli Państwo zamówienie w naszym sklepie internetowym, a chcieliby je Państwo jeszcze zmienić, nie stanowi to problemu, o ile towar nie został jeszcze wysłany do Państwa. W tej sprawie prosimy zwrócić się do naszej obsługi klienta, która zawsze chętnie stoi do Państwa dyspozycji pod mojalampa.pl/kontakt.
- -Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?
- Czas przewidywanej dostawy danego produktu mogą Państwo sprawdzić bezpośrednio na jego stronie szczegółowej. Jeżeli jednak miałoby dojść do nieplanowanych opóźnień, zostaną Państwo o tym stosownie poinformowani przez naszą obsługę klienta (np. drogą mailową). Jak tylko zamówienie zostanie wysłanie, wyślemy Państwu link, poprzez który będą Państwo mogli śledzić status dostarczenia swojej przesyłki.
- -Jak mogę odesłać produkt z powrotem?
- W pierwszej kolejności prosimy o odpowiednie zapakowanie odsyłanego produktu, używająć do tego w najlepszym przypadku opakowania, w którym otrzymali Państwo przesyłke od nas. Przesyłkę mogą Państwo zlecić dowolnej firmie przesyłkowej.
- -Do kogo mogę się zwrócić, jeżeli mam pytania o aspekty techniczne?
- Jeżeli mają Państwo pytania odnośnie do montażu, źródeł światła, funkcji lamp oraz innych szczegółów technicznych, nasz zespół złożony z wyszkolonych specjalistów stoi do Państwa dyspozycji. W związku z tym prosimy o przesłanie nam Państwa pytania poprzez nasze formularze kontaktowe, które znajdziecie państwo pod mojalampa.pl/kontakt. Nasi pracownicy odpowiedzą na Państwa pytania najszybciej, jak jest to możliwe.
- -Czy na mojalampa.pl mogę także zakupić części zamienne?
- W naszym sklepie internetowym dostępnych jest także wiele produktów wyposażenia dodatkowego do lamp i opraw. Produkty te znajdą Państwo w odpowiednich kategoriach naszego sklepu internetowego. W sprawie części zamiennych, których nie znajdą Państwo bezpośrednio w naszym sklepie, chętnie skontaktujemy się w Państwa imieniu bezpośrednio z producentem.
- -Jak znajdę odpowiednią dla siebie lampę w sklepie internetowym?
- W zależności od tego, jakiej lampy Państwo szukają, na stronie startowej należy wybrać jedną z kategorii odpowiednią do przeznaczenia szukanej lampy. Przeznaczenie lamp dzieli się ogólnie na oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, a następnie na bardziej konkretne podkategorie jak np. pokój dziecięcy, łazienka, kuchnia, pokój dzienny, taras itd. Po wybraniu danej kategorii mogą Państwo zawęzić wyniki szukania, zaznaczając w naszych filtrach cechy produktu, które mają dla Państwa znaczenie, jak np. materiał, kolor, źródło światła albo funkcja szukanego produktu.
Jeżeli mają Państwo jeszcze dodatkowe pytanie, prosimy o zwrócenie się do naszych pracowników w obsłudze klienta.